Första dagen i Peru

Klockan är snart 4 på eftermiddagen och första dagen är snart avklarad. Idag har vi gått och gått och gått.. Jag har ont i mina fötter :( Lima är riktigt nice, över förväntan!
Vi skulle till standen men så blev det inte. Det va jättedisigt vid kusten så vi bestämde oss för att vara lite kulturella istället och gick till någon gammal ruin. Intressant första steget in sen tröttnade jag.
Dagens bästa: Jag har träffat en alpacka :)
Dagens sämsta: Jag har bränt mig och det är inte vilken bränna som helst utan en riktigt fet bonnabärnna! :(
Dagens konstanterande: Peruaner är riktigt trevliga varelser! :)
.
Tråkigt nog tar det för lång tid att lägga upp bilder =/
.
Hoppas alla har det bra där hemma!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

"intressant första steget in, sen tröttnade jag" :D jag älskar dig! saknar dig redan <3

2012-03-08 @ 21:21:46
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha så länge varade din nyfunna kulturella sida ;) Du är så himla fin och jag saknar dig så himla mycket <3

2012-03-09 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0