Dag 2, 8/3

Jatlagen håller i sig. Det är sjukt jobbigt! Imorse vaknade jag klockan 5 aspigg, efter många om och men lyckades jag somna om. Efter frullen och en skypedejt med min babe gick vi en lååååg proenad ner till stranden. Efter gårdagens misstag (solbrännan) tog jag på mig långarmat. Fy fan (ursäkta språket) men, det har varit så sjukt varmt idag. För att komma ner till stranden måste man gå en lång väg, ta sig igenom en massa fina parker och gå hundramiljoner trappsteg ner. Väl där svettiga som aldrig förr va det riktigt skönt att lägga sig ner. Lima är riktigt fint, sjuktgaletfint faktiskt! Stranden var dock ingen jättehit, eller är man surfare är det nog helt underbar. Stenstrand, stora vågor, strömt och kallt vatten, men jag klagar inte. Jag trivs :) Efter en stund på stranden gick vi tillbaka till centret. Fy fan vilka trappor, swetten rann kan jag tala om. Bra träning inför Machu Picchu. Väl uppe satte vi oss på Starbucks och åt lite lunch, en retlig macka med kyckling och en kall apelsinjuice. Tanken va att vi skulle börja plugga men så blev det inte. Helt döda gick vi tillbaka till hostlet, tog en dusch och nu sitter jag här. Om en liten stund ska jag gå upp och vila och göra mig redo för en kväll i Lima :)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Joel

Shit vad du är turistig och fin. Jag saknar dig så att det gör ont samtidigt som jag är sjukt glad och stolt över det du gör! Puss fisröv!

2012-03-09 @ 00:02:08
Postat av: Elin

På vilket sätt var mackan retlig? <3

2012-03-09 @ 00:25:29
Postat av: Elin

Retlig kommentar va? ;)

2012-03-09 @ 00:25:53
Postat av: Sara

Haha, ÄLSKAR din kommentar Elin!:P det är bra att du går så att det gör ont, vi skulle ju bli fit as fck;) hehe, tänk så hurtig du kommer vara när du kommer hem;)

2012-03-09 @ 21:31:04
URL: http://ssomisara.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha Sara, du ska veta att jag skrattade gott åt den jag också! ;) <3

2012-03-09 @ 22:46:12
Postat av: johanna

Haha Elin ställ aldrig en sån fråga igen! En retlig macka, är en retlig macka. Punkt slut!!!



Beach 2012 here I come ;)

2012-03-09 @ 23:48:03
Postat av: Elin

Haha ok ska passa mig för att ställa sådana retliga frågor ;) <3

2012-03-23 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0