Peru 6/3 - 1/5 2012

Min och Carros resa till Peru kommer allt närmre. Jag vill åka nu! Idag är det 36 dagar kvar till vi åker. Det är skrämmande men samtidigt helt underbart. Det mesta är inhandlat, syftet och problemfrågeställningen är så gott som skriven och vi har fått våra fadderbarn som vi ska träffa där nere. I morogn ska jag göra pass, sen är jag redo! Idag gjorde vi ett litet konstanterande, vi kommer förmodligen få några timmar i New York där vi ska mellanlanda när vi flyger hem. Räcker timmarna blir det lite shopping i självaste NY, min favoritstad. Perfekt avslut på en förhoppningsvis helt underbar resa.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken häftig resa! :) Men som jag kommer sakna dig bästa! <3

2012-01-30 @ 21:13:39
Postat av: Sara

AHHH! Ni kommer ha det helt grymt underbart där borta. Ska ni ta med er grejer till barnen? Iså fall har vi några flyttlass hemma:P Kläder, leksaker, whatever!:D

2012-01-31 @ 13:33:12
URL: http://ssomisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0