Ta vara på varenda minut!

De senaste dagarna och de näst kommande dagarna är fullspäckade och då menar jag verkligen fullspäckad. Jag håller på att bli sönderstressad. Allt ska inhandlas, packas klart (omöjligt att få med allt), vänner ska träffas, ansökan till universitet i London ska bli färdig och skickas in, mys med familjen, skolarbeten ska göras och lämnas in, mysa med Joel och med rågor på allt så ska jag trycka in en Linköping och Stockholms vistelse, vilket kommer bli det bästa avslutet innan jag åker. På fredag morgon åker jag och Elise till Linköping och Elin där även Sara befinner sig. Ett dygn i Linköping innan vi åker till Stockholm för lite shopping och Avicii!!! Det kommer bli en grym helg med mina bästa vänner! ♥
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli såå bra!!!:D

2012-03-01 @ 17:02:08
URL: http://ssomisara.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var den bästa helgen med de bästa vännerna! <3

2012-03-06 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0