Hösten planerad!

Två stora punkter jag har haft i min hjärna den senaste tiden är Peru och hösten.
.
Nu vet jag vet jag vill och ska göra (om jag kommer in) till hösten. Tankarna har snurrat sjukt mycket; uppehåll av studier och resa till Australien, plugga på distans utomlands, plugga utomlands, Socialrätt, Halmstad, MALMÖ, Kalmar, Fred och bistånd, utvecklingsstudier. Men nu är jag så gott som klar och nöjd med mitt beslut. Jag är redo för att söka in! Alla säger att med min utbildning MÅSTE man ha läst socialrätt vilket jag också vill men inte 30 hp. Det va jag förr när jag va inne på att jobba med annat. Nu har jag bytt område, jag vet vad jag vill!
.
Till hösten hoppas jag att få läsa: Juridisk översiktskurs med offentligrättslig inriktining, 15 hp, i Halmstad & Children´s rigths, 15 hp, i Malmö. Det betyder att jag kommer att bosätta mig i Malmö under några månader till hösten. Det känns asbra men tanke på hur mycket jag tycker om Malmö och alltid ha velat flytta dit!
.
Man kan ju alltid läsa mer och bygga på sin utbildning efter examen!
.
Nu kan hösten komma! Fast först.. Peru, förhoppningsvis USA i några veckor och sommar i underbara Halmstad! :D
.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0