Ont i hjärtat.

Panik, ångest, tårar, BESVIKEN, längtan, SAKNAD, ensamhet, vänner?.
.
Jag är trött på att behöva bli besviken, gång på gång. Det är inte första gången detta händer. DU va den första som fick mig att inte kunna lite på någon och nu flera år senare har har allt fler bevisat det. Hur kan man göra så mot någon man bryr sig om, tycker om, älskar? Är det vänskap?
.
En av de bästa känslorna som finns är tanken av hur bra och fina ens vänner är. NI är det bästa jag har, utan er skulle jag inte vara jag. Jag hade varit tom.
.
Att sakna gör ont. Riktigt ont. Förbannat ont. Jag tycker inte det är kul, inte alls kul faktiskt men jag är så stolt över ER, för det NI gör. Jag älskar ER av hela mitt hjärta, det kommer jag alltid att göra!
.
Idag har varit en jobbig dag med mycket tankar, för mycket tankar. Tack för ER idag, finaste vänner!
.
Jag älskar ER ♥
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

En veckan gumman, sen ses vi. Älskar dig!

2011-10-14 @ 10:15:49
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0