Skit dag!

För tillfället är jag på sånt pissigt humör!
.
Jag har trillat två gånger idag, skrapade upp knät den ena gången!
Jag vill att detta jäkla skit vädret och skit halkan ska försvinna!
Åkt på en liten förkylning!
Vi såg en död mus idag i Örjanhallen när vi jobbade!
Lämnade in min mobil på lagning i 3 veckor. Hejdå underbara facebook på mobilen!
Allt är jobbigt, jag kan inte värma mina tallrikar i min micro, damp!
Jag vill ha min soffa nu så jag kan få min riktiga mysfaktor här hemma!
Jag vill få motivation till plugget!
Jag vill ut och resa!
Jag vill ha hem alla mina vänner, NU NU NU! Inkl. min syster!!!
.
Här sitter jag i min ensamhet och äter min chili con carne. När jag har ätit upp ska jag bannemej gå och sova och hoppas att morgondagen blir bättre!
.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0