2011

Nytt år, nya utmaning!?

Jag har flyttat, wiihoo! Fast för tillfället sitter jag hemma i huset och pluggar medans jag passar Molly. Jag har en tenta som ska in på fredag. Jag trodde att den skulle bli himla kul, men nu vill jag bara spy på den! En annan sak som jag vill spy på är nyårslöften! Gymmet är fan överbefolkat. Parkeringen är full, skåpen är slut, passen är fullbokade. Va fäääään, jag blir galen! Efter sportlovet är det väl över? Kan la hoppas på det i alla fall!
För övrigt så jobbar jag nu på mornarna innan skolan och innan plugg! Duktigt av mig tycker jag. Jag måste tjäna massa feta pengar (okej någorlunda feta pengar) för att kunna resa lite i år! Jippi!

Hur kommer det sig egentligen att jag alltid hamnar här när jag ska plugga? Äh, nu ska jag ut och gå med djuret!


The world's greatest!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt gumman! Hoppas på att få kika in i lägenheten i sommar när alla förhoppningsvis är hemma!:)

2011-01-11 @ 15:24:16
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0