2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började plugga på högskolan

.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga..

.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp, icke detta året!

.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ne, skönt de!

.
5.Vilka länder besökte du?
Kina, Kambodja, Vietnam, Laos, Thailand, Grekland, England

.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lägenhet, men det får jag ju snart :D

.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ojojoj de vet jag icke!

.
8. Vad var din största framgång 2010?
Att börja plugga

.
9. Största misstaget?

Jag gör aldrig några misstag ;)

.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaa, de väl knappt.

.
11. Bästa köpet?
Många, men Peak jackan slår nog med tanke på denna vinter vi fått. Och min älskade bästa Ralph Lauren jacka!!!

.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, kläder!

.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Resorna, mina vänner!

.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

We ne speak americano

Nattravn

I love the way you lie

.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jo de har väl gått både upp o ner tycker jag..

.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar?

.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Alkoholen? Ne, jag har ju haft kul men kroppen har fått en del stryk av den!

.
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma och i kyrkan :P

.

19. Blev du kär i år?

Min kärlek avslutades..

.
20. Favoritprogram på TV?
Tv?

.

21. Bästa boken du läste i år?

De är inte många och jag minns inte namnet på någon av dem!

.
22. Största musikaliska upptäckten?
Mumford & sons

.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Klocka :)

.
25. Något du önskade dig men inte fick?
neee....

.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Låg bakis hemma i min säng med Elin och Linn!

.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

huumm..

.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
väldigt blandad och sen gillar jag ju svart skarpt, så svart?

.
29. Vad fick dig att må bra 2010?

Vänner, vänner, vänner!

.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bröderna i Prison Breake :)

.
31. Vem saknade du?
Alla vänner som inte bor här längre..

.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Det absolut bästa är att jag och Linnsan hittade varandra men hon var ju inte så ny eftersom vi gick gymnasiet tillsammans ;) Och självklart mina underbara klasskompisar :)

.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0