Uppryckning!

Fan palla vara bitter eller jo det är jag och ledsen men fan jag måste ta tag i mitt liv. Faktiskt så har jag försökt någorlunda denna vecka. Fine, det är jobbigt men man måste gå vidare.
Idag har jag haft tenta, så hela veckan i princip har jag ängnat åt skolböckerna och för en gångs skull känns det bra efter att ha gjort en tenta, saltenta dessutom men ta ut lyckan är förskott är kanske inte det bästa heller men jag är helnöjd i alla fall.
Träningen är igång för full fart igen efter två veckors förkylning och depp. Nu jäklar är det muskler som ska pumpas fram. Jag har stora mål kan jag tala om och jag ska fan lyckas!
.
Måndag: Vattengympa för tanterna
Tisdag: Power/ spinning
Onsdag: Functional Toning
Torsdag: Afro
Fredag: Functional Toning
Lördag: Vila
Söndag: Vila
.
Duktig har jag varit nu precis med, städat igenom hela lägenheten så nu skiner den. Ne, dags för Functional Toning. Ikväll blir det plankstek och vitchokladmousse med Linnsan och de som är på! ;)
.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0