Remorse is killing me

Sorgen äger numera mitt hjärta!
Detta är en av de värsta veckorna i mitt liv. Jag vill få tillbaka tiden, spola tillbaka den ungefär två veckor, då jag va lycklig. Jag kan inte sluta gråta, mitt hjärta skriker. Jag känner mig så tom och svag samtidigt som jag känner mig som världens sämsta människa, jag får skylla mig själv. Att det är mitt egna fel är nog det som känns värst. Du va mitt allt, jag vill inte va utan dig, jag kan inte vara utan dig. Jag behövde tid och fick det men nu är det försent. Jag vill få allt ogjort. Du betyder allt för mig. Att det skulle göra så här ont, så här jävla ont, vem fan kunde tro det!? Jag vill ha dig i mitt liv. Nu vet jag vad smärta är.
Jag älskar dig ♥
Allt händer på samma gång, jag orkar inte mer!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman <3 allt kommer lösa sig det vet jag! Smärtan är jobbig tro mig jag vet! Du får inte tappa hoppet bara. Glöm inte bort att du är värdefull och förtjänar endast det bästa! Var stark och låt inte sorgen ta över dig! Finns alltid här för dig dag som natt alltid tillgänglig glöm aldrig det!!! PUSS

2011-02-08 @ 18:55:29
Postat av: Anonym

i told ya

2011-02-09 @ 00:03:51
Postat av: Elin

Du är finast i hela världen och allt löser sig alltid! Det kan ta tid men i slutändan spelar tiden ingen roll, då handlar det om att vara lycklig! Du har alltid mig! Älskar dig <3

2011-02-09 @ 13:16:04
Postat av: Diana

http://johannalundberg89.blogg.se/

2011-02-09 @ 17:26:03
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0