Paus i nollningen!

01. Fullständigt namn: Hedvig Johanna Lundberg
02. Ålder: 21 snart 22
03. Vart bor du: Halmstad
04. Bor tillsammans med: jag trivs med egentid!
05. Husdjur: Molly
06. Färg på ditt hus: vitt/svart
07. När är du född: 12 september 1989
08. Klass: SUP
09. Vilket år tar du examen: 2013
10. Något jobb: Japp, Halmstads kommun
11. När gick du upp i morse: 07.00
12. När ska du sova: Efter nollepub och nattbesök så vid 03.00 kanske
13. Duschat idag: japp!
14. Kramat någon idag: yes!
15. Pussat någon idag: nix
16. Vad har du ätit idag: frukost, lunch och kvällsmat
17. Dagens klädsel: overall med maskering
18. Dagens smink: inget
19. Dagens sötnos: emhoe
20. Dagens roligaste: "ni är nollor och har ingen sexualdrift men va sexiga och nakna" Taggade nollor!
21. Har du många vänner: tycker jag, världens bästa!
22. Hur många har du kysst: !?
23. Vem kramade du senast: Gabriel
24. Vem saknar du: Vad snarare, att vara Johanna!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: -
27. Har du pojk-/flickvän: nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Carro
29. Vad stod det i ditt senaste sms: "Men gud så spexigt!!! får man lov att säga f.itta!!"
.
FAVORIT:

31. Film: Jag måste nog tyvärr säga Sommaren med Göran och Hairspray
32. Låt: För tillfälllet, Adele - someone like you
33. Mat: Tacos, allt med falukorv
34. Dryck: Fanta
35. Färg: höstfärger
36. Tv-serie: Prison Break
37. Stad: New York
38. Land: Tanzania
39. Ämne i skolan: -
40. Bok: Jag läser knappt!
.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Nollorna (de sitter fast i min hjärna)
42. Personen du pussade: De ni..
43. Gången du spydde: Ett tag sen, Johanna råkade få i sig för mycket alkohol.
44. Gången du grät: I söndags när jag fick en cider kastad över mig.
45. Pizzan du åt: capriccosa igår.
46. Gången du var i Göteborg: humm...
47. Gången du var i Stockholm: i juli :)
48. Gången du duschade: i morse
49. Gången du sov: precis
50. Personen som såg dig gråta: pontus
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: bror på..
54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget.
58. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB
60. Har du svart hår eller blondt: blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna: brun/gröna
62. Choklad eller lakrits: choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: Fanta
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Älska om det är besvarat
69. Leva eller dö: Leva
.
ANTAL:
70. Personer du älskar: min familj och min vänner
71. Personer du hatar: en del faktiskt.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 5
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: många kanske!
74. Glassar du ätit på en dag: 10 kanske?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Peace and love
76. Gånger du haft minnesluckor: -
77. Gånger du varit hög: -
78. Personer du saknar just nu: familj och vänner!
79. Gånger ditt hjärta brustit: en del faktiskt..
.
VEM:

80. Vill du kyssa nu: -
81. Träffade du senast: Emhoe
82. Sjöng du senast för: Nollorna
83. Hade du senast en msn-konversation med: Äger inte msn
84. Spelade du tvspel med senast: Max så ja, sjukt länge sen!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: någon mysig!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: någon som borde vakna upp!
87. Förtjänar att dö: -
88. Är söt: många, många!
89. Vill du sova jämte inatt: ojoj..
.
VAD:

90. Gör dig glad: Glada människor!
91. Gör dig ledsen: -
92. Vill du helst göra nu: Avtäcka mig och vara Johanna istället för Panoptischkon
93. Önskar du att du slapp göra: Plugga, jag vill ha längre sommar!
94. Vill du ha nu: Sommar och semester!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Höstkläder och pengar till Barcelona ;)
96. Längtar du till: Barcelona
97. Tycker du om dina betyg: Jag gör ju det jag vill hoppas jag!
98. Ångrar du i ditt liv: en sak väldigt mycket i alla fall.
99. Är det bästa som hänt dig: Mina vänner!
100. Hur mycket är klockan: 20.00
.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0