Nollningen 2011 kan börja!

Stabe, SALP/SUP, Högskola, Halmstad är redo för en av Sveriges bästa nollningar. Hur coolt är inte det? Jag är så sjukt nervös inför morgondagen, tänk att i morgon händer det. Det som vi så länge väntat på.
Vad hade det blivit utan Johanna, Emma och Carro? Vi har gjort det till det bästa. Nu kan vi låta nollorna komma för vi är så grymt taggade. All kärlek till er mina två stabskompanjoner. Och vad hade vi gjort utan alla andra underbara SALP/SUP:are, Mammor, Sjuk, Fusk, Crew, Sexmästare och lilla Rub-dub-adub mfl. ♥
Jag är taggad till tusen och nu hoppas vi bara på många roliga nollor (fast inga slår gänget 2010 ;) ).
Allt jobb vi lagt ner i månader, och de sista intensiva dagarna vi har haft har skapat något grymt. Jag är överlycklig för allt som har med nollningen att göra.
.
.
Nä som sagt, låt nollningen börja!!! :D
.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0