Tisdag

Sköna morgon!

Jag vaknade tidigt i morse. Gick upp, tog på mig träningskläderna och åkte ner till gymmet och körde en timme där. Fan vad skönt. Min förkylning kan inte hindra mig längre! När jag kom hem bytte jag snabbt om till lite varmare kläder och tog med Molly på en 30 mins promenix. Den hunden är galen. Nu har jag precis ätit god frukost, fixat lunch som ska med till skolan och duschat. När jag är färdig påklädd och redo så blir det plugg, plugg,plugg. Först hemma sen of to school för att möta upp Lina, Isac och Jocke :)
.
Igår efter skolan blev det en spontantripp till Ge-kås, Ullared med Lina, Jennifer och Jessica. Sånt gillar vi ;)
.
Nu ska jag hitta på vettigare saker ;)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Spontantrippar gillar vi, det får vi helt klart göra om! yeees :))

2010-09-21 @ 18:37:50
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: ha-nn-ah

Hej Annas kusin! Fin blogg:)

2010-09-23 @ 12:19:20
URL: http://thehannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0