Ny dag, nya tag!

Det var riktigt segt att gå upp när klockan ringde i morse men när jag kom på att den ringde för att jag skulle på massage så blev det genast lättare. Det var riktigt skönt och välbehövligt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig redo inför dagen. Jag är så fruktansvärt hungrig, men städerskan håller på där nere så jag vill inte gå ner och störa. Får stanna här uppe lite till, eller det får nog ta och bli en promenad med lilla Molly i stället :) Kilona börja läggas på, studentlivet är hårt! :P
Idag ska jag plugga, plugga, plugga och verkligen få koll på mitt arbete som jag skenade över igår. Efter det får det nog bli en liten sväng in till stan och göra en "det är du värd Johanna shopping" :)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har kusin! :D

Åå vad skönt med massage!!!

2010-09-16 @ 15:51:39
URL: http://annanilsson.devote.se
Postat av: Elin

lyxliv du har levt idag ;)

2010-09-16 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0