nioskurbbsårsomblöderajajajtycksyndommig!

Hösten, jag gillar dig!
Idag har vi haft två föreläsningar i skolan. Eller en föreläsning och en film. Efteråt satt jag och några kvar och pluggade, duktigt! När jag och Lina sedan cyklade hem så cyklade vi ihop med varandra, fastnade med styrena och välte mitt på Laholmsvägen. Haha, vilken syn det måste ha varit. Skratta kunde vi göra men ajajaj så ont jag har i hela kroppen. 9 skrubbsår som blöder på de mest konstiga ställena är vad man får när man får två cyklar och en liten lina över sig. Nu ligger jag hemma i min säng och tycker synd om mig själv.
Jag är halt, det ska gudarna veta!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Din söta lilla stackare! <3

2010-09-06 @ 23:25:50
Postat av: Elise :)

snygging! <3

2010-09-09 @ 20:54:21
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0