3 september

Det va en toppen dag de!

Klockan 7 ringde mitt alarm och det var dags för en liten morgon promenad med mamma, pappa och Molly (med stor anledning till att bli så hungrig som möjligt :P). Klockan 9 åkte jag och tjejerna ner till Scandic Hotell för att äta världens godaste frukost. Att man kan vara så gott!?! Efter det blev det en liten runda på stan med lite shopping :)
På eftermiddagen var jag på Nudh och fixade till mitt äckliga hår. Slingning och klippning. Jag är så nöjd! För en gångs skull har jag bestämt mig för att börja sköta mitt hår. Nu är det klippning var 10:e vecka som gäller. Jag ska ha lång hår om jag så ska... När jag var färdig upptäckte jag att min mobil hade gått sönder. HURRA! Precis vad jag önskade. Så det var bara till att traska hem till Max och sätta sig och vänta på trappen tills han kom hem från träningen. En stund senare gick vi ner till Harrys och åt mat, mat, mat! Ryggbiff, pommes och beasås. MUMS! ;)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

din söta lilla gam vad jag saknar dig:) <3

2010-09-04 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0