23.48

Klar med två av tre arbeten, så fruktansvärt skönt! I morgon kör vi en redovisning också, så blir man av med det! I morgon eftermiddag ska jag plugga & plugga bara för att få klart det sista så jag slipper sitta något i helgen.

I eftermiddags pluggade vi i skolan med vårt lilla grupparbete. Vilka härliga människor jag är med! Herregud, var har ni varit hela mitt liv? Efter skolan åkte jag hem och plugga lite på filmuppgiften. Vid 6 tiden gav jag upp och åkte lite senare ner till stan för Sodas utförsäljning av Gestuz provkollektioner, snygga kläder ;) Lindex körde också något race idag, så sprang in där med. Efter det blev det thaimat och Idol. Måste bara säga att Simon Eriksson är grym, grym, grym och grattis :D

Nu har jag och Linn suttit i telefonen och snackat en massa skit och skrattat åt roliga människor så jag har inte fått något gjort av mitt skolarbete. Tack Linn! Okej, jag hann skriva ut det i alla fall men nu är jag så översjukttrött så jag orkar inte ens med mig själv längre så jag tänker gå och lägga mig.

I morgon kör vi redovisning i skolan, stan med Linn, plugg och något händelserikt hoppas jag ;)

Natti natt!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha! Vassegoo.. nä från och med nu ska jag vara lite stöttande i ditt plugg och inte störa dig med massa konstiga telefonsamtal. DOCK har vi inte pratat idag och det känns konstigt :O Vi får ringas imorrn! Pussgodnatt! <3

2010-09-18 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0