12 september - min födelsedag! :)

Woooohoooo! Grattis till mig :D
I torsdags fick jag världens bästa överraskning. Linn och jag hade en tacos/idol kväll. Vid 9 skulle hon åka och hämta sin bror vid bussen, vilket jag trodde. Trött och seg gick jag upp och la mig. 15 min senare knackade det på dörren och vem stod inte utanför om inte Elin världens bästa Larsson! ÅÅÅÅÅHHhhhh! :D världens bästa överraskning! Helgen blev plötsligt världens bästa helg!
I fredags drog jag och Anna ihop lite käk för våra fina vänner hemma hos oss.. Lite små sega tog näst intill alla en varsin koffeintablett, vilket vi kanske inte skulle ha gjort! :P Det blev en riktig galen partyfredag och jag lyckades inte somna förrens runt klockan åtta i lördags morse. Hej då! Klockan tio vaknade jag igen av att Elin och Linn kom hem till mig. Då gjorde vi oss redo för stan. Vid fyra tiden efter vi hade fått i oss lite mat gick vi upp på rummet och la oss och sov en timme innan det var dags igen. Woohoo! Party och utgång! Vi dansade loss galetmycket på morfars!
Nu ligger jag hemma med Linn och kollar sex and the city. Elin åkte precis hem till sig och om några timmar åker hon tillbaka till dumma Linköping =( OGILLA!
Nu är jag 21 år i alla fall. Känns fint! ;)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var verkligen världens bästa helg!! och din min när du öppnade dörren, fantastsik haha;) PUSSSSSS <3

2010-09-14 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0