De tre grisarna!

Idag har jag, Lina och Jessica varit superduktiga. Vi håller på att anordna en Tackgasque till tvåorna som vi ska ha i morgon med övriga ettor. Jag är så sjukt taggad! I alla fall så idag har vi handlat, bakat 7 pajer och verkligen slitits som djur. Hemma hos Jessica såg det inte vackert ut, man kunde tro att tre grisar hade varit hemma hos henne och bökat runt. Men tillslut blev allt fint, till och med pajerna. I morgon kommer bli en kalaskväll med alkohol, middag, fina människor och DjJocke ;) Fyfan vad nice!

Nu ska jag skriva klart de sista meningarna på min tenta som ska in på fredag, det ska bli så sjukt skönt. Detta har varit den jobbigaste och tråkigaste tentan hittills. Men HEY, jag fick VG på min förra. Jag blev överlycklig! Tyvärr kommer resultatet inte bli det samma på denna. Men, men man kan ju inte alltid ha sånt flyt!

Detta kommer bli en fin vecka;

I morgon - Gasque och Kåren
Torsdag - Jul på Liseberg
Fredag - Harry Potter på bio och Eclipse

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är!! <3

2010-12-01 @ 13:58:02
Postat av: emma

Hej, jag gör bloggdesigner för 50 kr st just nu kolla bloggen :)

2010-12-01 @ 16:08:07
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0