Vilken perfekt dag!

I morse vaknade jag till lite smått bakis hemma hos Max. Jag gick ner till Elin (som fick sova på soffan :P) och vi började förbereda oss in för den stora måltiden. Vi hade nämligen planerat in en brunch på Scandic hotell med Linn. Vi krängde i oss mat i mängder. Åh herregud vad med mat vi åt och så j*vla gott det va. Efter 1 ½ timmes ätande fick jag ett ryck och fick med mig tjejerna till Gekås. På vägen hämtade vi upp lilla Elise i Fösakull. Jag äslkar spontana små turer. En riktigt mysig och kul dag med tjejerna blev det. Nu ska jag snart springa hem till min pojkvän för att laga mat och kolla på en massa film. I morgon ska jag på Spa på Hotell Tylösand med mamma och pappa. Det ska bli riktigt mys :)
Vilken toppen helg!




PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0