Sonderstekt!

Nu ar sista soldagen avklarad och jag kan tala om att jag kanner mig rejalt sonderstekt. Brand, brand, brand! Solfrossan smyger sig sakta men saker pa. Det roda har ju allt nagra dagar pa sig att forsvinna. Haha. Pa Koh Samet hander det fortfarande inte mycket. Jag ar riktigt hungrig pa mat. Lite fried rice med en massa massa soya skulle inte sitta helt fel nu. Nej nu blev jag torstig med. Varfor tog jag inte med mig min Ice Tea, peach!? Kanske bud pa att ga och hamta den eller springa over till seven eleven. Ne jag kallar pa Elin nu. Hon verkar ocksa hungrig :p

Bangkok i morgon :) SHOPPING!!!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, jag är måttligt avundsjuk! Men snart kommer ni hem:D wieeee. Jag ska pussa sönder er!

2010-03-14 @ 23:18:25
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jag laste ditt inlagg nu hemma i trygga, lugna Brehult! we survived:D

2010-03-18 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0