Jetlag?

Ohja, i mängder!

Men vi kanske ska börja med Home Sweet Home istället.. För hur kul det än är att vara ute och resa och framförallt med världen bästa Elin så är hemma alltid en trygghet, och den tryggheten tycker jag om. Borta bra men hemma bäst!

Min jetlag är hemsk. I morse vaknade jag klockan 4. Halv 5 väckte jag Max, stackarn! Vid halv 7 gick vi till gymet och tränade. Så tidigt på morgonen, vad har hänt? Jag hoppas att jag kommer in i den svenska tiden fort!!!

Det är så kul att vara hemma och träffa alla man saknat. Max, Malin och Alex kom och hämtade mig på tågstationen igår. Min Max-älskling, gud vad jag har saknat honom! Nu kommer jag inte släppa honom ur taget på ett bra tag. Min Molly-älskling som stod i fönstret och väntade igår när jag kom hem. Gosälsklingpälskling. Det första hon gjorde med sin leksak va att bita sönder den. En liten panda. Busmolle!
Min lille Boyka har blivit så stor och fin. Han har världens finaste päls. Haha. Busig som tusan men fortfarande gosig:)

När Max åkte till skolan i morse efter träningen åkte jag hem och fixade till mig lite för en shoppingrunda på stan. Tänk att man kan uppskatta riktigt affärer så mycket som jag gjort idag. Slippa allt tjat och pris från hånga asiater. Haha. Efter min shoppingrunda åkte jag till Sture, mötte upp Max, och träffade Anna och kollade på en teater de satt upp :) Den var riktigt bra, men det bästa var ju att träffa Anna-snutten :)

Nu ska jag snart äta Tacos och blåbärspaj med la familja och mormor. Sen kommer Max och sover hos mig :)

Men jag må säga att jag saknar min lilla resepingla Elin Pingxian Larsson. Snart Miami ;)
I love you! ♥

Bilder kommer inom kort ;)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

elin pinxiang larsson! åh gode gud vilka rysningar jag får! haha:D vilken underbar resa med varldens basta johanna!>3

2010-03-19 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0