Giftiga kex

Inatt akte vi som jag tidigare berattat tio timmar buss. Under denna bussresa blev vi lite sugna pa nagot att knapra pa. Detta resulterar att vi vid ett stopp pa vagen inhandlar kex, som utger sig for att vara citronkex. Val tillbaka pa bussen upptacker vi vid en narmare titt att detta ar inte citronkex. Men asch tanker vi, det ar ju kex liksom. Vi oppnar forpackningen och ut kommer den varsta tankbara lukten! Det stinker varre an kattbajs! Men for att utmana odet smakar vi anda ett varsitt kex. Det skulle vi inte ha gjort. Aven om nu ingen av faktiskt har atit kattbajs, ar vi helt overtygade om att detta smakar varre. Det var fruktansvart! Jag har aldrig atit nagot sa ackligt i hela mitt liv, inte Johanna heller. For att forsoka komma over den hemska incidenten lagger vi kexen under bussatet. Tror ni det hjalper?! Vi holl seriost pa att do av odoren. Efter tio minuter ger vi upp och ger dem till busschaufforen. Daligt beslut. Vi sitter namligen precis bakom honom. Sa nar denna sitter och knaprar pa kexen sprider sig odoren desto mer. Det var hemskt. Men nu ar vi framme och vi har overlevt:)

Johanna: Jag maste tillagga! Kexen smakade soltorkat snor!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elise

eew! terrible! vad var det för kex då, om inte citron? ni kanske föredrar att inte veta! :D

2010-03-11 @ 13:57:45
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0