Nu aker vi vidare till Kambodja.

Nu sitter vi och vantar pa vart hotell i Saigon pa taxin som ska ta oss till flygplatsen. Idag flyger vi till Phnom Phen. Ska bli kul att aka vidare :)

Igar var vi i dem breomda krigstunnlarna har i Saigon. Jag sager bara overskattat. Jag hade inte sa stora forvantningar alls, men blev anda riktigt besviken. Sa kan det ga.

Pratade precis med min alskling i telefon. Ah, vad jag saknar honom! 3 veckor kvar sen ska jag pussa och krama sonder honom!

Efter Kambodja sticker vi till Laos. Jag uppdaterar er om det nu. Man vet aldrig nar man far tag pa en dator nasta gang. Haha!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har ni mer hittat på? Sett några äckliga djur som Elin har flippat över?:P

2010-02-28 @ 09:47:29
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0