Hej alla mina ungefär 15 läsare!

Kul att ni läser min blogg, ehhh, aaaa, sååattteee!
.
Jag är lite smått ledsen idag. Alla flyr landet. Jag har haft världens bästa julhelg med nära och kära, MEN!
Igår åkte Lina till Bali i två veckor.
Idag åkte lillasyster till Asien i två månader, toooomt!
Imorgon åker Lisa och Hanna tillbaka till Norge i 6 månader! :(
Elin åker snart hem till Linköping.
Linn ska lämna mig och Halmstad för USA i två månader, okej inte förrens i mars med ändå. Hur ska jag klara mig utan henne liksom? Jag har redan panik för det!
.
Åååååhhh! Fatta att jag blir galen. Jag vill med resa, resa, resa! Det var lättare när man var några år/ månader yngre och fortfarande var på resande fot ;) Shit, kommer jag verkligen klara av 3 år till utan en enda långresa? Hela kvällen har jag och pappa suttit och kollar resor till oktober nästa år. Ni hörde rätt, oktober nästa år! Inget kul hittar vi heller eftersom att det regnar i vartenda land i världen just den månaden. Eller i Florida, Mexico är det orkanvarningar, Europa lågsäsong och Asien ja regn, regn, regn!!! Mamma fyller 50 så någonstans måste vi ju ta vägen. Men vart!?!?!?!
.
Har någon av alla mina underbara läsare något tips på land man kan åka till i oktober? Snälla hjälp! ;)
.
Neee, sov dags! I morgon nalkas jobb, farväl till mina tjejhor, box med linnsan, hårfärgsbyte och falukorvs-dejt! :D
.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har mig kvar! Vi kan titta på Prison Break :)

2010-12-29 @ 23:29:56
Postat av: Sara

Hej gumman! Malaysia!! Åk till Malaysia!! Vi var där i nästan två veckor i oktober och det regnade bara på nätterna och var strålande sol på dagarna, heela tiden. Ön Pangkor Island är underbar, KL är nice och jag har hört att Langkavi ska vara ännu bättre:) Hoppas saknaden inte är för stor och att du mår bra ändå :) Pusskram

2010-12-30 @ 12:49:24
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Linnea

åk till Dubai :9 min syster var där i september - det var sjuuukt bra väder. sen e ju NewYork alltid bra :)

2011-01-10 @ 00:51:14
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0