Nollningen

I morgon börjar nollningen på högskolan och jag är så nervös så att jag håller på att tuppa av. Nu ska jag försöka sova, vilket inte kommer gå. Jag är så nervös! Jag ska gå upp 4 timmar innan jag ska vara på skolan och cykla 40 min innan bara för att vara på den säkra sidan. Jag har drömt tre nätter i rad att jag försovit mig och det tänker jag inte göra. Gaah! Hjälp, jag kommer inte få några vänner! Antingen kommer jag vara tyst som en mus och inte säga någonting till någon eller så kommer jag prata och aldrig vara tyst så alla tycker att jag är helt rubbad. Något av dessa två alternativen blir jag när jag är nervös. Vilket är bäst? En blyg, tråkig tjej eller en pratkvarn som inte kan hålla käften? Lagom är ju alltid bäst, men det går inte för mig i denna situation. Åh, jag blir galen så nervös jag är!

Wish me luck!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellan :)

Haha fan va jag skrattar nar jag laser! Haha tyst som en mus eller en pratkvarn. Klart du kommer fa vanner! Alla gillar ju dig gumman :) Saknar dig LOVE ELLie

2010-08-27 @ 06:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0