Zanzibar

Efter 2 dagars resa har jag och Hanna antligen kommit till Zanzibar. Att saga hejda till alla i Matanana var grymtackligtjobbigt. Vi alla lipade och jag har redan bestamt mig for att aka tillbaka sa fort jag kan. Igar tidigt pa morgonen sa akte vi med bussen till Dar es Salam, den tog 10 timmar och thank you lord sa holl bussen denna gangen. Imorse akte vi till Zanzibar fort med bat och nar vi kom fram letade vi hotell. Vi hittade att asackligt som vi sedan rymde ifran till en asnice, men fan det svider i planboken. Har ar inte billigt. Vi som ar vana vid Matananas priser. Till lunch idag at vi pa en italiensk restaurang, pizza och spagetti. Javlar vad gott det va, vi som ar vana vid acklig ugali :P
I morgon ska vi aka till en o som heter prison island. Den ska tydligen vara riktigt bra med massa stora skoldpaddor. Det gillar jag! Sjalvklart blir det massa snorkling med :D
Efter det drar vi till Kwenda beach och stekter pa stranden i en vecka :D

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0