Home sweet home

I torsdags vid lunchtid landade planet på Landvetter efter ett dygns resande och väntande. På flygplatsen stod Matilda och Lisa och väntade, och även en annan utklädd person, Max :) Kunde det bli bättre?

Nu har jag varit hemma några dagar och det är verkligen skönt. Men jag längtar faktiskt tillbaka. Att ha varit i Tanzania är absolut bland det bästa jag gjort. I början var det riktigt jobbigt att ställa om sig. Att leva utan el och vatten, ett helt annat levnadsätt än vad vi är vana vid. Men efter att ha kommit in i det gick förändrades synen på allt helt och allt kändes super. Barnen och alla övriga vi träffat i Tanzania är helt underbara. Det är så mycket jag skulle kunna skriva om vad vi har gjort och sett så jag vet inte ens vad jag ska börja...
Sista veckan på Zanzibar var underbar med massa sol, bad och en del party!


Underbara tjejer ♥

Invigning

Filmkväll med familjen :)

Söta ungar :)


Hanna och Whitty :)

Jag och min favorit Alfa :)

Gullungar :)

Avskedsfoto

Zanzibar


Jag och våra masaikompisar :)

Hanna och vår vän Gurra :)


Världens bästa Tanzania ♥

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0