Tisdag - och jag är ledig :)

Det händer inte så ofta nu för tiden, men i dag så var det så och det är hur skönt som helst. Igår gick jag och Max och la oss vid halv 2, när hände det mig senast en vardag? Han är också ledig idag men skulle till iväg en sväng vid halv 9 och har inte kommit tillbaka än. Åh, det är tråkigt att vara vaken här utan honom.
Jag funderar på om man ska gå ner och äta lite frukost.

Senare idag ska jag träffa Elin. Vi ska fixa våra visum till Kina. Wiihooo. Efter det blir det träning. PUMP PUMP PUMP. Jag har ont i halsen, men jag försöker inbilla mig att träna bort det. Kankse inte det bästa men jag vill att det ska gå. Haha.




PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0