Svart, läder och nitar!

Idag har varit en bra dag. Efter en skön sömn gick jag upp och gjorde mig i ordning för att åka till stan med min syster för att kolla balklänningar, men blev inte så mycket på den fronten. Hon provade en klänning som var världsfin. Jag har spanat på den i skyltfönstret varje dag till och från jobbet. Hon såg ut som en riktig prinsessa i den, men vi får se vad det blir för någon när det väl gäller Denna var nog lite för dyr trots allt.
Efter stan var det egentligen meningen att vi skulle åka till Falkenberg för att kolla balklänningar men vi bestämde oss för att vänta några veckor. Istället tog vi med oss mamma till Ge-kås och shoppade lite smått nödvändliga saker, som trosor, strumper, hårnålar ja ni vet.. Sånt som man alltid köper där. SUPER!
Kvällen har jag spenderat hos Elins pojkvän med Elin, Sara och Elise för att planera lite resemål. Vi får se hur det blir nu. Nästa vecka ska det iallfall bokas och det ser jag verkligen fram emot. I slutet av januari bär det av =)





PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0