Söndag - 1 november FULLMÅNE

- jag kommer inte kunna sova i natt!

Förut hatade jag alltid söndagar, men den senaste tiden har jag tyckt att de varit riktigt mysiga, fram tills nu idag när jag ska gå och lägga mig. I morse vaknade upp med världens bästa pojkvän och senare åkte jag hem till Lisa och chillade i hennes soffa för att sedan ta ett hemskt frarväl av mina bästa vänner. Hanna, Lisa, Matilda, Susanna flyttar till Norge i morgon och ska vara borta till slutet av Maj. Jag har inte fattat inte det än, men om några dagar kommer jag få sån sjuk panik. Hur fasiken ska jag klara mig? 7 månader utan mina tjejer! Självklart hade jag kunnat förja med men jag hatar vintern och snön, jag har mitt jobb som jag faktiskt trivs riktigt bra på och min Max här hemma. Jag kommer missa en sjukt massa galna saker de kommer vara med om och ångra hundra gånger om att jag inte flyttade med men det kastet får jag ta. Jag ska iallafall hälsa på, för första gången kommer jag kan få ett riktigt sjukt bra nyår. Jag brukar tycka att det är så fruktansvärt överskattat men i år så jävlar. Den ska firas i Geilo med mina favoriter. Hoppas tiden går fort så jag snart kan få vara med er igen!Tryggheten av att ha er här hemma är det bästa som finns. Jag kommer känna mig riktigt ensam utan er och då ska vi inte tala om saknaden!

Igår var jag, Hanna, Lisa, Matilda, Anna och Amanda och käkade på Gastons. Efter det tog vi en öl på Bulls, därefter hem till Lisa och förfestade. När det var dags att åka in till stan tog vi först en partyrunda i kanske den bästa partybilen någonsin. En riktigt lyckad sista kväll på länge med mina bästa!




Jag älskar er!
PUSS&KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0