RESA RESA RESA

När Elin kom hit satt vi oss på en gång och kollade i kartboken och började diskutera turen. Vi ringde några pushande samtal till Sara och Elise. Jag hoppas verkligen de förljer med! Det bästa är att det inte är långt kvar tills vi åker :) Efter en stund åkte vi ner till stan och kollade med resebolagen om lite olika alternativ, vissa lät riktigt bra. När vi varit på varje resebyrå i Halmstad så åkte vi och handlade lite på Maxi.
När Elin släppt av mig hemma så lagade jag mat. Nudelwook med grönsaker. Smaskigt. Vid halv 5 åkte jag och hämtade Max i skolan, då va han så snäll så han följde med mig och pantade mina/ jobbets 2 sopsäckar med burkar. Sen var det snabba ryck ner till Nautilus och träna ett hårt Powerpass. Riktigt skönt, men nu är jag helt slut i kroppen. När jag kom hem gick jag och duschade, klädde på mig myskläder, värmde lite mat och bunkrade fast mig vid soffan och kollade på Mammas pojkar och Inlåst. En riktigt skön kväll faktiskt!


Paris 07. Snart är vi iväg igen :)

Nu ska jag sova. I morgon blir det jobb, träning och myskväll med Elise :)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Tanja

Oh :-) roligt! vart ska ni åka?

2009-11-06 @ 07:19:02
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: Elise :)

Åå, vi har massa grejer att prata om alltså, allihopa :) Se vad alla vill och sånt, men fy fan va kul det hade varit :D tack för ikväll sötaste

2009-11-07 @ 00:32:28
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0