Om 72 dagar så sitter jag och Elin på ett flygplan till Kina!

OHYES that´s right!

Nu är det bokat. Den 2:e februari flyger jag och Elin till Kina, Peking och stannar där i några dagar för att sedan åka vidare till Hong Kong och sedan ner till Vietnam och Kambodja. Den 16:e mars flyger vi hem från Thailand. Har vi tur hinner vi kanske med något annat trevligt land. Detta kommer bli en superresa. Jag längtar så fruktansvärt mycket. Jag vill åka NU NU!




Världens bästa Elin. Vad hade jag gjort utan dig? Du finns alltid där och ställer alltid upp i alla lägen. Du är verkligen en underbar vän. En sån som dig borde alla ha. Vad hade jag gjort utan dig? Tredje resan ihop nu och denna kommer bli en klass för sig. I LOVE YOU ♥

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad fint du har skrivit!<3 självklart ställer jag alltid upp för dig. Du är lovely! Och vår resa kommer bli vild!! Yey:):)

pussis

2009-11-23 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0