Fredag Lördag Söndag

I fredags var det utgång som gällde. Det började med några glas vin hemma på mitt rum med Anna och Lina. Vidare ner till The Coner, efter det Tre Hjärtan och back to Coner. En riktigt trevlig kväll med mycket dans.

                        





I lördags var det dags att stiga upp redan vid halv 6 för att åka och jobba klockan 6. Snabbt och smidigt gick det nere på biblioteket och 035. Efter några timmars jobb åkte jag hem och sov med min älskling. Halv 4 var det dags för jobb på Sömntutan. Senare efter många om och men så bestämde jag mig för att det skulle få bli ännu en utgång. Jag och Elin åkte hem på förfest hos hennes kompis Petra. Där träffa vi en massa trevligt folk bla. Sara och Maggan. Vid 12 tiden gick vi in till stan och Tre Hjärtan. Lite senare gick jag hem till min kusin vitamin och därefter vidare till B&B där jag avslutade kvällen. Vis 3 tiden traskade jag hem i min ensamhet. Det kändes riktigt konstigt att gå hem utan min Max efter en utekväll.







I söndags var en riktig slappedag eller fram tills jag fick myror i brallorna vid 3 tiden och åkte ner till gymet och tränade en stund. Det gick faktiskt rätt segt, men jag är stolt över migsjälv för att jag åkte ner efter att ha varit ute. Vid 6 tiden åkte jag med Max och hans familj till Wild West och käkade. Mums! Efteråt åkte vi hem till honom och kollade på film, mös och sov. Han är världens finaste!

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: emma

sv:



mjo sant..

och du kan visst ha höga klackar dummer ! :D

2009-11-16 @ 18:18:02
URL: http://estrobaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0