En helg i november

Efter jobbet och träningen fredags så åkte jag hemma till Elise och kollade på Idol och tog igen snacket efter att inte ha setts på ungefär 9 månader. En riktigt mysig kväll. Vid 12 tiden åkte jag hem och sov, riktigt länge in på lördagen. Jag vaknade kvart i 1 av panik. Hur ofta sover jag så länge liksom? Halv 2 hämtade jag mormor och då åkte vi ut till Mjellby konstgård och gick på Halmstadgruppens konstutsällning, som faktiskt var ritkigt intressant. Därefter fikade vi och sen åkte vi och handlade. När jag släppt av henne hemma så åkte jag hem till Max. Det var mysigt fram tills jag fick en ensamhetspanikattack som var förfärlig. Max skulle på fest och vad skulle jag göra? Ingenting! Jag hade verkligen inget att göra. I säkert 2 timmar låg jag och grät och tyckte så fruktansvärt synd om migsjälv. Stackars Max! Men när jag hade fått gråta ur mig så tog jag mig i kragen och åkte och hyrde film med min kära syter. Vi lade oss i mamma och pappas säng med godis, läsk, cheez ballz och kollade på filmen en stund, fram tills båda somnade. Vid halv 3 åkte jag och hämtade min fulla, underbara pojkvän och sen åkte vi hem och sov. Hela söndagen låg vi i sängen och tog det riiiktigt lugnt fram tills 4 när jag fick ett ryck och åkte och tränade. Det gick sjukt bra, höjde mig på de flesta maskinerna. Vid 6 åkte familjen och mormor till Wild West med kusinerna och käkade en riktigt fet middag. Jag åt stone grill ryggbiff, dollarchips, beasås, vitlökssås och majs. Till det helgens första och sista öl som satt riktigt fint i magen. Till efterrätt blev det tobleronefondue med frukt. Denna måltiden var nog tusan det godaste jag ätit. Mumsfillibabba! Efteråt kom Max till mig så somnade vi till en film. Eller rättaresagt jag somnade, som alltid mendans han låg vaken och kollade. Vilken tråkig flickvän jag är!


Tack för att du finns. Jag älskar dig ♥

 

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0