Afro

Haha, jag visste hur passet skulle gå. Alltså inge bra! De första 30 minuterna trodde jag att jag skulle avlida. Jag har verkligen ingen kordinationsförmånga, inget gick som jag ville. Jag ville bara där ifrån. Men efter ungefär 45 minuter kom jag på tekniken, 8 taktslag. Haha efter 45 min. Johanna i ett nötskal eller vadå? Och då blev det faktiskt riktigt kul. Även fast jag inte hängde med i början och mest hoppade runt för migsjälv som en liten idiot så var det sjukt jobbigt. Träningsverken börjar smyga sig på.. Jag sa aldrig mer till Anna och var så arg för att jag inte kunde, men jag måste fan ge det en till chans nästa torsdag.
Det borde ju gå bättre då? Nu kan jag ju taktslagen. Hehe ;)


My twin ♥

 

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

yey:) kina, kambodja och vietnam here we come! :) :)

jag tror afrodans är din grej Johanna!:)

puss<3

2009-11-20 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0