2009-11-11

I morse när jag vaknade var det sista jag ville att åka till jobbet, men jag gjorde det. Trött som tusan kom jag konstigt nog pigg till jobbet. Efter en lugn dag där så åkte jag hem en kort stund innan jag åkte och hämtade Max på skolan. När vi kommit hem till honom lade vi oss i sängen och kollade film tills båda somnade. Den galenpannan väckte mig genom att spela en riktigt dålig, skrikande låt på maxvolym. Underbart att vakna till något sådant. När jag kom hem vid halv 6 tiden hade jag bestämt mig för att inte träna, avbokat pass och allt, men så kom Malin och sa att hon skulle till gymet, då kunde jag ju bara inte låta bli. Riktigt skönt var det iallfall och jag ångrar absolut inte att jag åkte ner. Efter träningen åkte vi till Maxi. Jag köpte naturgodis och Malin köpte spanish corns. Det ordet har hon hakat upp sig fullständligt på nu och det går på repeat i hennes mun.
Nu har jag precis varit och hämtat Maxs externa så jag kan kolla på en massa film. Ikväll ska jag vara vaken länge hade jag tänkt för i morgon är jag ledig. Wiihooo. Då ska jag och syster åka till Falkenberg och kolla balklänningar till henne. Det ska bli superkul. Innan det blir det nog en runda på stan med. På kvällen blir det resesnack och annat kulprat med Elin, Sara och Elise :) Vilken bra dag det kommer bli!


Äckligt snygga, och jag vill ha dem!
vivistyle.se

Nu har jag ont i magen av allt naturgodis så ska krypa ner i sängen och kolla film. Myspys!
I morgon får jag sova hur länge jag vill :D
PUSS&KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0