091105

Idag är jag ledig och det är underbart. Halv 9 tog vi bussen från Max för han skulle till skolan. När jag kom hem gjorde jag mig några goda mackor, la mig i sängen och kollade på en film, 100 tjejer. Jag somnade om en lite stund och vaknade av att mobilen ringde. Det vara Sara, min lilla höna pöna. Fasiken vad glad hon gjorde mig. Snart kommer Elin hit. Vi ska smida lite planer. Jag hoppas verkligen allt går som vi tänkt, det hade varit super!



Turkiet 07. Jävlar vilken resa, Vi hoppas på fler va? ;)


Haha, jag sitter med datorn på toan. Jag tror jag måste gå här ifrån nu för Elin kommer när som :)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Elise :)

Ja det hade varit sjukt kul! Haha, vilken bild, vilka små muppar vi är! :D

2009-11-07 @ 00:29:13
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0