Det är fredag

och jag ligger hemma i soffan. Det är inte ofta det händer en fredagkväll! 
Förresten jag lever, men inte min blogg. F*ck, jag vill få tillbaka mitt bloggsug.

Idag har jag jobbat på mitt nya jobb. Gillbergs Kök, en restaurang i Frösakull. Det är faktiskt kul, men jag är inte alls jobb sugen. Har varit för mycket den senaste tiden. Men det ger ju pengar och det får man vara glad över.

I ondags var jag, Ellan och Sara och såg Änglar och Demoner på bio. Som vanligt somnade jag. Även denna gången innan filmen började och vaknade när den var slut. Det var sista gången jag gick på bio kan jag tala om. 100 spänn åt helvete och jag som är pank. Inte okej!

Vad har mer hänt i mitt liv?
Min favorit Hanna ska med mig till Tanzania. Jag är överlycklig. Kunde inte blivit bättre. Jag vill bara åka nu!!! Men först är det sommar och det ser jag fram emot =)

Nu ska jag försöka få med min M ut på en promenad, trots att han är helt inne i en action film. Jag hatar action filmer!!!



PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: erika

herregyd... Du somnade verkligen på Änglar och Demoner??? haha :O du måste vara ett hopplöst fall ;)

2009-05-16 @ 17:58:11
URL: http://erikatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Engla och demonen hetter den. HAHAHHAHAHA

2009-05-20 @ 02:22:11
Postat av: Elin

Hej gullunge:) saknar dig jättemycket! Ringer dig imorgon då jag är i Sverige:) pussar

2009-05-20 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0