Trampa till Prag

Idag har jag börjar gå till Prag, som jag trodde jag skulle göra när jag fick höra det. Trög tjej, haha. Typ dygnet runt nu ska jag gå med stegmätare för att se hur lång tid det tar för mig och mina jobbarkompisar att gå till Prag. Hejdå. Den sitter på för tillfället. Vart enda steg räknas, gott. Tro det eller ej men det kommer nog gå i en hej dundrandes fart.
Idag ahr jag fixat, fixat och fixat. Varit på banken, varit med min mobil (som inte går att lagas) och lagat mat till mig och Lisen. Kyckling och pasta sallad med vitlökssås och vitlöksbaguett. Gotteligott.
Nu ska jag ner till Nautilus och träna Abs och Power med Ellan, kanske blir det lite spinning med? Eller förresten jag kanske ska avboka passen för jag brukar ju alltid göra det!? Tror inte det, jag är en hårt tränande kvinna nu igen och det är jävligt gött!

So long!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0