Teletubbis

Just nu ligger jag i min säng och kollar på Teletubbis. Håller på att ladda upp inför kvällen. Teletubbis var mitt favoritprogram när jag var yngre. Haha, jag kommer inte ihåg att det var så töntigt som det är. Haha, men dom är söta. Po (den röda) är min favorit.




I morse var jag och tränade vattengympa och efter det var jag med brudarna, Lisa och Matilda. Batteriet i Matildas bil laddade ut så det blev ett litet ståhej där. Men det löste sig till sist.
Igår var jag och Lisa ute och åkte, sen hämtade vi upp Fiffe. Vi åkte till Hemköp och köpte chips och dipp och läsk. Om ni vill ha världens godaste chips så köp Cream Cheese chips. Gotteligott. Igår kväll såg jag och Fiffe Tjenare Kungen, längesen sist men oj vad bra den är!



PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0