Det kallas glädje!

Ja, igår va det ju lördag och inte missar Johanna och Lisa det inte. Vi var ute och svävade i natten. Vi började hemma hos Lisa. Vi lyssnade på massa musik och sen åkte kameran fram. Lovely självutlösare. Haha. Framåt 12 gick vi ner till stan och började på Tre Hjärtan, där vi dansade massor. Efter det vandrade vi vidare och hamnade på Morfars och slutade senare på Valentine. Jag hade en sjukt kul kväll.
Idag har jag, Lisa och Matilda käkat god mat, chillat i Lisas bil och hemma hos Matilda. En vanlig söndag kan man väl beskriva det som. Nu är jag sjukt trött och sleten men jag längtar redan till nästa lördag när det är dags igen!


Lisa Johanna

Gissa vems dagens vi kör? :P








Vad är det? :S


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0