Lessen i ögat

Idag var det min sista dag på Biblioteket, och jag kommer sakna det sjukt mycket. Det trodde jag aldrig. Jag vill inte börja på Teatern, vill inte. Jag trivs så himla bra med mina jobbarkompisar med. Ja, dom har faktiskt blivit mina kompisar. Idag när jag lämnade in nycklarna kom det en och annan tår. Känns sjukt tomt. Men jag kommer gå dit ofta och hälsa på!

Igår jobbade jag på Teatern i nästan 10 timmar och efter det var det sista gångn för i vår att hålla i min vattengympa. Så jag kan tala om att jag var riktigt trött igår när jag kom hem. Men bra kämpat iallfall. Fick en fin blomma av tant-gänget, söta, och dom vill ha mig nästa termin med. Gött!

Jag har åkt på en riktig dumder förkylning. Halsont och skit. Hoppas jag blir fisk snart för jag vill träna och har inte råd att vara sjuk. Men känner jag mig själv rätt blir det ett eller två träningspass ikväll ändå. Egentligen inte okej.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0