Kräksjukan?

Idag vid nio tiden fick jag traska hem från jobbet. Jag mådde jätte illa och kallsvettades, och direkt när jag bestämt mig för att gå så spyr jag. Kul, jag älskar att kräkas. NOT. Tydligen går det massa kräksjukan fortfarande, men får hoppas på att det inte är så allvarligt. Jag pallar inte vara sjuk. Jag känner mig redan lite bättre. Men tror inte någon vill ha mig på jobbet i morgon heller, så får väl se. Och det får vi även göra med Matildas födelsedag. Kanske inte blir något firande för min del. Men det tar vi igen en annan dag i så fall =)
 
Nu ska jag försöka sova lite.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya pa dig gumman!

2009-03-18 @ 03:57:36
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0