Jag har en kanin som återuppstått från det döda!

Idag när jag kom hem från jobbet och gick in på mitt rum låg min kanin Elsa i buren på ett sätt som hon aldrig brukar, helt stilla. Jag stampade i marken och hon rörde sig inte. Jag fick panik , sprang ner till mamma och grät som en idiot i minst en halvtimme och vågade inte gå upp. När väl en person tog sig upp, för vi skulle åka och begrava henne så satt hon så sött i sin bur. Nu har jag gosat hur länge som helst med henne. Hon är gosig. Me love her!



Elsipälsi!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad söt hon är! :) jag saknar dig jättemycket! kommer hem på fredag, och nu har vi precis bokat resan till Thailand på söndag! wiie :) pussar<3

2009-03-24 @ 18:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0