Friday Im In Love

Hur underbar är inte den låten? Johan Palm gör den så sjukt bra i Idol, men The Cure är ju inte helt fel heller. Jag är sjukt festsugen men tyvärr får det vänta tills i morgon och då kommer det bli en hejdundrandes utgång (hoppas jag på iallafall, eller hur Lisen?) Fredagar är verkligen den bästa dagen. En hel helg framför sig utan jobb, skööönt. Det bästa med denna helgen är att jag är ledig på måndag med =) Nu vill jag bara att det ska bli lördagkväll så man kan börja supa lite. I morgon blir det träning, städning på rummet och sen kommer en och kollar på min moppe. Hoppas jag får sålt den nu, fast jag kommer gråta. Jag och min seperationsångest.

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's Friday, I'm in love

Saturday, wait
Sunday always comes too late
But Friday never hesitates

I don't care if Monday's black
Tuesday, Wednesday heart attack
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love

Monday you can hold your head
Tuesday, Wednesday stay in bed
Oh Thursday watch the walls instead
It's Friday, I'm in love


PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: ellle

Haha. Klart du får :D har inte alls tänkt på dom förrän jag läste om jeans i din blogg.

Blir det afro imorrn eller? jag har bokat iaf =)

PÖZZZZZZ

2009-03-07 @ 13:33:26
Postat av: eleonor

jaha okej det är lugnt. Vilken bio? :). Ska se om jag kan på tisdag men annars kan jag hänka på abs! Pilates har jag bokat på måndag, häng med på det :P

2009-03-08 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0