Fredagen den 13:e

Hejdå!
Igår var jag med pappa på filmstudion (bio) och såg La Zona, tror jag den henne. Någon mexicansk skit, men rätt bra, eller jag kan inte bestämma mig. När filmer var slut åkte jag hem till en mister och chillade. I natt har jag sovit jätte konstigt och har därför varit på retligt humör idag. fast på bra retligt humör. Eller iallfall på jobbet. Jag och mina jobbarkompisar har verkligen känt av att det är fredag. Skrattat och allt möjlig skit och varit allmänt övertrötta helt enkelt.
Nu har jag precis varit och tränat pump med Ellan. Snart ska jag äta plankstek och det ska bli snuskigtjävligarumpgott. Min kväll är inte planerad, men än så länge har jag bestämt att jag ska åka och köpa chips och dipp för jag är såå sugen!

Nu döschen!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0