En lista.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

5 kanske
Vilken svordom använder du mest?
E du?, Hejdå! Men är det en svordom? För vissa kasnke :P

Äger du en iPod?
Ja, en rosa =)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
04.50 Hejdå!

Hur många resväskor äger du?
2, en rosa och en svart

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Alltid

Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi is the shit

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på..

Vilken var den senaste filmen du såg?
I hennes skor

Har några av dina vänner barn?
Nee

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
RESA RESA RESA

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ohja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nepp

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Tracy Chapman

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Humm, jo men det har nog hänt
När var senast någon stötte på dig?
Helgen? :P

Vad åt du till middag?
Mackor, ska snart äta Tacos =)

Använder du huvtröjor?
Bästa

Kan du vissla?
Inte längre...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Varenda en!

Vem var den sista som ringde dig?
Amanda

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Balder på Liseberg =)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ohja, det vet jag. Men palla bry sig..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
035

Tittade du på tecknat när du var liten?
Det gör jag fortfarande =)

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Eurostop??

Hur många syskon har du?
En lillasyster.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på situationen.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Mean girls typ. Haha.

Äger du några band-t-shirts?
Humm.. tror inte de, eller jo det gör jag förresten:P

När flög du senast?
i december förra året med Liselott

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Tråkigt att läsa...

Pratar du några andra språk?
Kan lite av några andra..

Diskar du din egen disk?
Det gör diskmaskinen

Har du gråtit offentligt?
Ohja!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Okej?
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag vill lära mig allt i hela världen, men hjärnan har svårt för att ta in :P

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, båda!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Why?

Kan du kasta macka?
Jag äter hellre den!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Ne, men vill!

Vad har du med dig in på bion?
Gotte

Vem var din favoritlärare?
Håkan =)

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras?

Vad har du för väder?
Solen har gått ner och månen upp.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Oooohja!

Har du en blogg?
Du är inne på den nu!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kultur och konst!

Gillar du att flyga i flygplan?
Nee

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Har hänt

När sov du senast på golvet?
Ingenaning

Vilken är din favoritdrink?
Vin, om man får kalla det drink?

Gillar du din boendesituation?
Ibland

Vilken är din mammas hemstad?
Halmstad

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8

Äter du frukost dagligen?
För det mesta

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland händer det. Hade velat ha mer att göra!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha, faktiskt!

Vilken är din favoritfrukt?
Passionsfrukt, annans och vindruvor!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ibalnd

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Systemet!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland, men jag är inte så bra själv :P

Tror du på liv på andra planeter?
Jaa!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
De du!

Vad var det senaste du åt?
Passionsfrukt och vindruvor

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på hur personen är.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De gick på kyrkogården och så plopp. Johanna! Rätt smart faktsikt!

Gillar du senap?
I mycket lite mängd!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag hatar mitt liv!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vill, men för höjdrädd. Men kanske en dag ;)

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan mest!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Shit?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nee

Tycker du om att krama folk?
Jaa, de tär mys!

Skulle du säga att du är trendig?
Jag har på mig det jag trivs i. Skit samma om det är tredigt eller ej!

Äger du en digitalkamera?
Jag är kär i den!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Bortförklaring. Host*

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Det vet jag icke, jag är min egna ;)

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag hatar Star Wars!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Riktigt mycket ibland!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag läser inte. Eller jo, Lasse Brandmans bok!

Tycker du att du är attraktiv?
Verkligen inte!

Vad är du allergisk mot?
Viss Penselin

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Om det är okej för båda så varför inte?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Bara när jag körde på Ankan :P

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Johan eller Jakob!




Tack för mig!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

gick de på kyrkogården?! haha kul:) ja tänk den där lilla ankan alltså.. minns hur ledsen du var för den!

jag saknar dig jättemycket! <3

2009-03-19 @ 13:04:28
Postat av: Anonym

2009-03-22 @ 16:29:37
Postat av: Anna

johanna du ar sa sooot! saknar dig:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0