Det snurrar i min skalle.

Det står verkligen stilla i mitt liv förtillfället. Det händer verkligen inget kul alls. Bara jobb. jobb och inte så mycket att göra på dagarna, fast iofs träningen ligger på topp förtillfället och jag och Lisa kör massa chill häng som är jävligt sköna. Idag t.ex. kollade vi på film och somnade gott i soffan.
I mitt huvud snurrar för tillfället i hundramiljoner olika tankar om vad jag ska göra. Jag har en längenhet på G, ska jag ta den eller inte? Det vill jag skit gärna, ligger mitt i stan. Ett sånt erbjudande får man inte varje dag och det hade varit jävligt skönt och bo själv och slippa allt tjat. Men samtidigt vill jag spara pengar, det går så mycket pengar till spillo när man bor själv, som man kunde haft mycket roligare för. Jag vill resa en massa, massa mer. Nu är det först Tanzania, sen vill jag till Australien, USA, ännu mer Asien. Hur fan ska jag ha råd med det och lägenhet när man jobbar som städerska?
Jag pallar inte tänka mer. Jag tror jag ska gå och köpa mig en lott och se om jag vinner, spela på hästarna på lördags ska jag iallfall göra. Det känns som jag borde få lite flyt, har hittat en massa pengar den senaste tiden, jo i morgon får det bli en lott!
Nu ska jag försöka sova, för i morgon blir det mer jobb, hemligt ärende med Matlida och Lisa och sen träning!


Jag saknar min Ebba ♥

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa

lille ebbi leker med simbi uppe i himlen :)

2009-03-04 @ 22:33:52
URL: http://lisahelenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0